Doprava v eshopu včelařské potřeby.
Balné v našem eshopu s včelařskými potřebami neúčtuje.
Snažíme se chránit přírodu a chovat se ekologicky, proto využíváme již požité krabice.
Většinu zásilek přepravujeme prostřednictvím PPL (Professional Parcel Logistic)
Výjimečně u malých z zásilek drobných včelařských potřeb volíme Českou poštu dle aktuálního jejich ceníku.
Doprava přes PPL
Jak již bylo napsáno. U většiny balíků využíváme přepravní služby PPL. Doprava + balné přes zásilkovou službu PPL vychází od nás na cca 159 Kč na každých 20-30 Kg a 189 pokud je balík přes 30-40 kg (například kompletní úlová sestava)
Sužba PPL zaručuje komfortní doručení objednaného zboží po celé ČR
Soukromá adresa B2C - výhody využití přepravní služby PPL
Než k vám přijede dodávka PPL, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném
telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení
je 8-18 hodin.
Můžete si zvolit Večerní doručení a to od 17-21 hodin - seznam lokalit pro
Večerní doručení naleznete zde.
Přesný čas doručení nelze upřesnit. Přibližný harmonogram doručení na Vaše PSČ
můžete zjistit ve sledování zásilky po zadání čísla zásilky na www.ppl.cz
Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.
Zásilka bude doručena následující pracovní den po převzetí zásilky.
Platba platební kartou:
Příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově
nebo platební kartou.
Tuto službu lze využít u produktu Soukromá adresa a Soukromá adresa – Večerní
doručení pro platbu doběrečného. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním
terminálem a tiskárnou.
O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.
Export Slovensko:
- doručení do 48 hodin po převzetí pouze na firemní adresy
- je možné sledovat cestu zásilky na Internetu na webové stránce www.ppl.cz
Převzetí a reklamace:
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že
jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to
přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí
a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit
fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.
V ceně dopravy od PPL je:
Před samotným doručením příjemci zašleme email s detailními
informacemi o zásilce – číslo zásilky, termín doručení a výše dobírky.
Příjemce si pak může zjistit online předpokládaný čas doručení. Stačí pouze znát
číslo zásilky.
V den doručení bude kurýr příjemce telefonicky informovat o případných změnách
nebo o upřesnění času doručení zásilky.
Pokud kurýr příjemce nezastihne, nechá mu v poštovní schránce oznámení
(tato informace vám současně bude také zaslána emailem).
Dobírku je možno platit platební kartou.
O PPL
Název subjektu: PPL CZ s.r.o.
IČO: 25194798
Sídlo: U Vozovny 658/8, Praha 10 Malešice, 108 00
Představení společnosti
Společnost PPL CZ s.r.o. nabízí široké portfolio expresních přepravních služeb.
Od počátku své existence se specializuje na vnitrostátní balíkovou přepravu. V
této oblasti si vydobyla vůdčí postavení na českém trhu. Spolupráce s
partnerskou společností DHL umožnilo rozšíření služeb o přepravu balíků do
Evropy a vnitrostátní paletovou přepravu.
Historie
Systém PPL – Professional Parcel Logistic - byl založen v roce 1995 jako 7
navzájem kooperujících nezávislých subjektů. Tyto společnosti se v roce 2004
sloučily a vznikla PPL CZ s.r.o. V březnu 2006 se PPL stala členem skupiny
Deutsche Post DHL, jejíž součástí je i celosvětový poskytovatel expresních a
logistických služeb DHL.
Sledování zásilek
Každá zásilka je opatřena čárovým kódem a díky několika skenům v průběhu
přepravy jsou zásilky pod neustálou kontrolou. Cestu zásilky lze sledovat pomocí
systému Tracing and Tracking na internetu a mobilním telefonu. Zákazníkům jsou
zároveň posílány statistické výstupy se stavem jednotlivých zakázek včetně
vyhodnocení kvality doručení.
Certifikát kvality
V roce 2004 PPL získala certifikát kvality ISO 9000:2001. Potvrdila se tím
kvalita poskytovaných služeb.